مجله خبری

مجله خبری

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

وقت سفارت آمریکا در لبنان – ویزای تحصیلی

کسانی که متقاضی دریافت هر نوع از ویزاهای آمریکا به خصوص ویزای تحصیلی یا دانشجویی هستند، نیازمند حضور فیزیکی شخص متقاضی جهت مصاحبه در یکی از سفارتخانه‌ها یا کنسولگری‌های ایالات متحده آمریکا می‌باشند. به دلیل عدم وجود روابط کنسولی بین ایران و آمریکا، نزدیک‌ترین سفارت آمریکا برای ویزای دانشجویی، سفارت‌های آنکارا در ترکیه، دبی در امارات و ایروان در ارمنستان می‌باشد.

در حال حاضر به دلیل محدودیت‌های سفر ناشی از وجود بیماری کرونا، امکان سفر به کشورهای مذکور وجود ندارد و متقاضیان باید برای دریافت وقت سفارت دانشجویی آمریکا در لبنان و پاکستان اقدام نمایند. ایرانیان برای دریافت اولین وقت آمریکا برای ویزای دانشجویی می‌توانند از کشورهای دیگر نیز اقدام کنند اما نزدیک‌ترین سفارت آمریکا برای ویزای دانشجویی در حال حاضر سفارت آمریکا در بیروت لبنان است.

پیش از اقدام برای دریافت وقت سفارت دانشجویی آمریکا در بیروت لبنان باید نسبت به تکمیل پرونده و مدارک نیاز و همچنین پرداخت هزینه‌های مربوطه اقدام نمود که برای اطمینان خاطر از پیگیری صحیح روند پرونده و در نتیجه دریافت اولین وقت آمریکا برای ویزای دانشجویی، بهتر است این کار توسط یک موسسه مجرب و با سابقه در این زمینه انجام شود.

 

بیشتر بدانید: دانشگاه‌های برتر در جهان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نسیم درودی

ویزای مولتی یا چندگانه و شرایط اخذ آن

 

در واقع ویزای مولتی نوع خاصی از ویزا است که صاحب آن می‌تواند در یک بازه زمانی مشخص، چندین بار وارد خاک کشور مورد نظر شود. شخصی که دارنده این ویزا است، می‌تواند وارد خاک کشور مقصد شده و سپس به کشور خود بازگردد.

اخذ ویزای مولتی همانند سایر ویزاها فرایند و دشواری‌های خود را دارد اما با مراجعه به یک موسسه مهاجرتی معتبر و با سابقه در این زمینه، می‌تواند کمک بزرگی باشد تا این فرایند و دشواری‌های آن را پشت سر بگذارید.

در این مقاله قصد داریم تا در مورد ویزای مولتی، ویزای مولتی کانادا، ویزای مولتی آمریکا، ویزای مولتی انگلیس، شرایط اخذ ویزای مولتی و مدارک لازم برای ویزای مولتی توضیحاتی را ارائه نماییم.

بیشتر بدانید: طرح پیشنهاد حذف پاسپورت بین ایران و ترکیه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نسیم درودی